Thailand!!

Mars 07 åkte jag och min älskade pojkvän till Thailand, Vi hade det helt underbart....Vi förlovade oss dagen innan
(28/2) så det var som en lite förlovnings resa:)Jag har aldrig sett något finare, vill verkligen dit igen, vi åkte runt lite i södra Thailand. Där fick jag även lära mig att dyka, fick bla. se seasnacke, manta, leopardhaj, sjöhäst, delfiner, mm och på land såg vi apor och en elefant :) så häftigt stog en meter ifrån oss när vi körandes på moppen=)
ps: det är här vår älskade son blev till :))


                                                       

                image15

                                                                        

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Malin! Kul att läsa din blogg, så många fina bilder! Kram Helena

2008-05-15 @ 11:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0